3.02.2009

Padasss.

Hey, mudahan jua ko read this mail ah. bgtau ur fren cfaten yg bnr2 inda ngakun salah nya atu. IM MARRYING PEPE THIS 19TH, so ive won ja..pasalnya ku mbgtau cane ur fren being rude sudah pun salah atu inda mau akun,coz i still fucking remember her words saying "inda ko merana bf mu ngaga2 aku ahh?" well..as she can see now, im marrying him soon.CONFIRM,less than two weeks sudah ne.

bukan ur friend sja ku blame dear, my future husband jua sudah ku marahi apa. not even ku marahi,i done something that's not pleasant. It was a stressful time tu,so hope kmu faham lah. cemane,yg buat aku marah lah..yg you with faten ke ahan thai atu..coz ahan thai normally org aga dgdg,bukan bandar,kan? apa lagi org muda2 mcm tane ane kan,inda biasa aga bandar2 ane. lagipun pepe ada ckp arh ku ia gtau faten ia kerja sana. and why faten melayan c pepe ane smpai sebulan bh dorg contact? that hurts kan. i know cfaten mna mau tau ne psl ane,coz she doesnt know how to be a real woman. So yeahh..Glory glory me.

ane baru tah ku kn bckp coz so enuf prove im winning here :D
Allah is blessing me. Lucky,sudah ku get thru exam olvl,ive passed. yth hikmah nya ne org kena jahati. jgn ckp my words ane rubbish eh. tane hidup beTuhan..
just for info utk faten; jgntah kacau kami lagi (; inda plg ada ko ngacau lagi.tapi jangan lah dkacau
lagi,mnatau ada dlm minds ka for present nanti,jangan ah.Nada ia kn merunding kau lagi tu btw,pasalnya ia kn tgl sma aku sudah~HEHE,happy ku eh. if ada lagi problem ane timbul, you'll see what will happen. aku mudah gatal tangan. c-pepe lagi ku krajakan..so boleh katakan aku pemanas lahh,smpai lubang cacing pun ku cari tu,*muatkn ko tu?HAHA*



how was it? PADAS KAN YO? HAHA yth nee masa ia mencakapi aku padas2 ia bckp aku speechless pasalnya bnr jua salah future husband ku ane. yg bini2 ane mcm inda mau ngakun.pikir punya pikir nah aftr few monthss WOW EHH she tricked me?!yth ku membalasi ia cemane nahhh. ive passed my o's and im getting married sma md hendra putera bin idris

No comments:

Post a Comment